STRUL MED DATAN

Tänkte bara säga att det kommer bli rätt dålig uppdatering på ett tag tills min laptop funkar igen. Den började typ hacka igår, kunde inte ens styra musen. Startade om datan minst 100 gånger för att kunna göra något, och tydligen var det typ 9 spionpogram? Dom borttagna men det går fortfarande inte logga in :s
Jag sitter iallafall vid min mammas dator nu, så jag kan slänga in några kapitel åt er, iallafall 1 om dagen, ibland inga alls, beror på när den är ledig. Hade typ en heeeeeeel del bilder till novellen, men nu vet jag inte vad som blir av med dom >: 


Får se om jag hinner med ett kapitel idag, det kommer antagligen senare eller ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0