Love you like a love song - Chapter 23

Jag var glad över vad som nyss hänt, men vad händer nu? Jag åker imorgon. Jag var bara tvungen att berätta för henne innan jag åker, jag behövde få ut det, och känna hennes läppar mot mina. Men jag förväntade mig inte att hon skulle känna likadant, som hon antagligen gjorde.


MELANIES PERSPEKTIV
Klockan var runt 12 på natten, så vi bestämde oss för att sova. Jag och Justin skulle dela säng, Nicole med Ryan i hans rum, och Chaz på en madrass i Ryans rum. Ryan hade bytt blickar med alla och sedan förslagit att jag skulle sova med Justin. Jag vet inte Justin sagt något men jag har iallafall inget emot att sova med honom. Jag drog på mig ett vitt linne och ett par gråa mjukisshorts. Jag borstade igenom håret och medans jag satte upp håret i en bulle kom Justin och kramade mig bakifrån. Han kysste mig på halsen vilket fick mig att rysa till. Jag vände mig om och min blick drogs ner till hans mage, han stog utan tröja. "You like what you see?" sa han flirtigt och flinade. Jag nickade och skrattade till. "Vem gör inte?" Jag la armarna om honom och gav honom en lång kyss på läpparna. Han särade på läpparna och våra tungor lekte med varandra. Jag drog ner handen mot hans mage och smekte den, seriöst, hur jävla snygg får man vara? Jag backade och la mig i sängen utan att avbryta kyssen och han la sig över mig. Vi låg och strulade en stund, men sen släckte vi lampan och kröp under täcket. Han pussade mig på pannan och la armen om mig. En stund efter somnade jag med ett leende på läpparna.

Nästa morgon vaknade jag av att jag fick en massa pussar i ansiktet. "Goodmorning sunshine!" sa Justin och log. "Vad är klockan?" frågade jag sömingt. "Tio, vi åker om en och en halv timma" sa han. När han sa det stack det till i hjärtat. Jag kommer inte se honom på 6 månader. "Justin, hur gör vi med.. oss?" sa jag osäkert. Han log smått, "Vi klarar det, jag kommer kunna hälsa på nån gång ibland, och ni kan också komma någon vecka" sa han. "Mh.. Glöm mig inte bara" sa jag och reste mig upp. "Aldrig." sa han och drog in mig i en kram. Jag gick till min väska och tog av mig t-shirten utan att tänka på att Justin stog där bakom. Jag tog på mig ett par gråa byxor, vitt linne och en beige magtröja. Jag struntade i sminket, det kommer ändå bara bli utkletat av tårar.. Jag borstade igenom mitt hår och gick in i badrummet. Jag borstade snabbt tänderna och gick tillbaka in till Justin igen. Jag slängde mig i sängen och suckade. "Fan att du måste åka.." mumlade jag. Han la sig ner bredvid mig och sa ingenting, bara tittade i mina ögon med sina nötbruna ögon. Han kysste mig mjukt som sen ledde till hångel.

En och en halv timme senare satt vi i bilen på väg till flygplatsen. Pattie och Kenny sitter längst fram, medans vi andra sitter här bak. Believe me, det är en stor jäkla bil, haha. Kenny hade tydligen varit ledig nu när Justin var i Stratford, så det var därför han inte hade varit med Justin förut när vi gick ut. Vi alla satt iallafall och babblade på som vanligt, dock var vi alla lite deppiga, men vi försökte att inte tänka på det, än. Justin envisades om att hålla min hand, jag ville inte för att alla, även Pattie och Kenny skulle se, men han lyckades övertala mig. Alla såg men ingen sa någonting om det, vilket var skönt. Jag och Justin ska iallafall hålla det här hemligt, för media då. När vi äntligen var framme hoppade vi ut ur bilen och gick in genom ingången. Det var helt galet, det var en massa skrikande fans och paparazzis, och flera vakter - plus Kenny - fick hjälpa till att hålla dom borta. Justin kramade först om Ryan och Chaz och gjorde sitt konstiga handslag med dom, sen Nicole och sist mig. "Jag skulle kyssa dig om jag kunde." mumlade han i mitt hår. "Justin, kom nu!" hörde jag Pattie säga. Han kramade om mig extra hårt och släppte sedan taget. 

Tråkigt inlägg. Detta är som sagt tidinställt inlägg, har skrivit flera kapitel i rad så det blir bara konstigt nu haha. 
Aja, kommentera? :)

Kommentarer
Postat av: jenniferSWAG

vart är kapitel 22? jag hittar det inte... sjukt bra novell jallafall, du är grym! BIEBERLÖÖÖVE!

2011-07-13 @ 15:46:59
Postat av: Anonym

Var är 22??

2011-07-13 @ 16:59:34
Postat av: Gabbi

awezome men vart är 22:an :D?

2011-07-13 @ 19:29:58
Postat av: Anonym

vart är kapitel 22?

2011-07-13 @ 22:20:32
Postat av: Emelie

varför ser jag inte kapitel 22???? kan du lägga upp det igen eller länka eller något? jag hittar det inte på hela bloggen...

2011-07-14 @ 16:14:44
Postat av: E

Hallå?1 Vart är kapitell 22? :) Jag kan inte se det :O

2011-07-14 @ 17:37:24
Postat av: Anonym

VAAAARR ÄÄR 22 :o:o GRYM FÖESTEN

2011-07-14 @ 20:39:53
Postat av: Emelie

spännande!!!

2011-07-14 @ 22:58:39
URL: http://www.emeliiieboren.devote.se
Postat av: jenniferSWAG

det går inte att läsa förens du har laggt upp 22.. det är synd för novellen är bra!

2011-07-15 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0