Love me or let me go - Chapter 35

Jag raderar smset och lägger tillbaka mobilen på nattduksbordet och lägger mig ner i sängen igen och börjar återigen lyssna på Demi's vackra stämma.



"Tittaaa!" utbrister Jazzy och pekar på något. Jag följer hennes blick och den stannar vid en paparazzi. Jag suckar lite och tittar på Demi.
"Jazzy, gillar du att vara med på bilder?" frågar hon och Jazzy nickar ivrigt och ler stort. 
Demi besvarar hennes leende och jag ler smått åt hur gulliga dom är tillsammans. 
"Jag vill gunga!" säger hon och klappar händerna. Jag skrattar och vi börjar gå mot gungorna. 
Vi sätter ner Jazzy en en gunga. 
Jag börjar gunga henne och hon skrattar högt. Jag backar några steg och ställer mig jämte Demi och lägger armen runt hennes midja. Jag drar henne till mig och innan hon hinner reagera pressar jag mina läppar mot hennes fuktiga, mjuka och perfekta läppar.
"Justin, du är medveten om att detta kommer komma ut i pre-" Jag avbryter henne genom att kyssa henne igen.
Hon ler när jag avslutat kyssen och flätar in sina fingrar i mina. Hon sätter sig på staketet och jag ställer mig framför henne. 
"Så om någon tar upp det här, så kommer du erkänna?" frågar hon och sneglar på våra ihoplänkade händer. 
Jag nickar. "Jag vill inte gömma vårat förhållande mer.. Men frågan är om du är redo" mumlar jag och tittar till Jazzy som gungar glatt på med benen.
"Allt för dig" ler hon och kysser mig snabbt på läpparna. Jag besvarar hennes léende och hon hoppar ner från staketet.
"Ska vi gå hem Jazzy? Maten är nog klar nu" ler jag och hon nickar. Jag lyfter ur henne ur gungan och hon tar Demi's hand och börjar springa. Demi skrattar och följer efter henne. 
Jag tittar på hur dom leker och skrattar och jag börjar automatiskt le. Min familj betyder allt för mig, och att se Demi komma så bra överens med dom är bara otroligt. Det gör mig glad att se mina 2 favorittjejer ha kul tillsammans helt enkelt. Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste vara för Demi att förlora båda sina föräldrar. Hon är dessutom det enda barnet, så jag förstår att hon älskar att vara i Jazzys och Jaxons närhet.
Demi dyker upp vid min sida och jag rycker till. Hon flinar och tar min hand.
"Vad tänker du på?" frågar hon och ler. 
"Va?" frågar jag förvirrat och hon får ett brett leende på ansiktet, det vackra leendet jag älskar.
"Du tänker på mig, eller hur?" säger hon och flinar. Jag himlar med ögonen.
"Vad får dig att tro det?" säger jag och skrattar lite och sparkar iväg en sten på marken.
"Baby, jag ser det på dig, precis som du ser på mig när jag tänker på dig!" ler hon och magen pirrar till när hon kallar mig det där. 
"Jag tänker alltid på dig" flinar jag och hon fnissar smått.
"När ska vi träffa Ryan och Chaz då?" ler hon och jag kunde höra hur ivrig hon var.
"Vi kan gå till dom efter maten?" ler jag och hon nickar. 
Vi börjar prata om massa minnen vi hade från första gången Demi träffade Ryan och Chaz. Bl.a när hade varit på en resturang, och Chaz hade råkat kasta en oliv i någon tants glas så det skvätte upp några droppar dricka i hennes ansikte, gud vad vi hade garvat då. 
Det gör mig glad att hon kommer så överens min familj och vänner, till skillnad från Jasmine, som Chaz och Ryan har ogillat starkt sen första gången dom träffade henne. 



Såg att någon ville att det skulle hetta till mellan dom, och det antar jag att dom flesta vill, haha, det kommer, men inte riktigt än ;)

Kommentarer
Postat av: RT

Hahahahah xD jag äälskar bilderna på Jelena men dom känns så fake:/



Shit va bra du skriver :) jag vill bara ha mer och mer :)

2011-07-29 @ 21:37:37
Postat av: emma

as bra!!! :D

2011-07-29 @ 21:46:29
Postat av: Matilda!

mer mer mer mer mer, kommer det mer ikväll? snälla?<3

2011-07-29 @ 22:24:11
URL: http://mynovels.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem vill inte att det ska hetta till? ;)

Asbra! :)

2011-07-29 @ 22:31:17
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-29 @ 22:40:49
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0