Love me or let me go - Chapter 33

"Vi måste nog åka nu, men ha det bra!" ler Justin och Kenny startar bilen.
"Hejdå Justin, hejdå Demi!" säger dom och vinkar ivrigt.
"Hejdå tjejer" ler jag och Justin rullar upp fönstret och Kenny börjar köra mot hotellet igen.


Jag öppnar ögonen och det första jag ser är Justin's vackra ansikte. Han ligger och sover så fridfullt. Jag ligger kvar en stund och lyssnar på honoms jämna andetag. Jag drar mig motvilligt och försiktigt ur honoms famn och han mumlar för sig själv och lägger sig på magen med armarna runt kudden.

Jag böjer mig ner för att kyssa honoms kind försiktigt innan jag plockar åt mig rena kläder och låser in mig på badrummet. Jag drar av mig sovkläderna och kliver in i duschen.
Jag tar en lång dusch och börjar sjunga på Beg for it av Chris Brown. Jag har alltid varit ett stort fan av honom. Jag schamponerar och balsamerar håret innan jag kliver ut och virar en handduk om mig. Jag fortsätter nynna på låten medan jag tar på mig mina kläder som består av svarta jeans och en beige stickad tröja.
Jag öppnar badrumsdörren och möts av en flinande Justin som ligger på rygg i sängen. 
"Du sjunger så jäääävla bra! Det borde vara du som sjunger på mina konserter, inte  Jasmine" muttrar han och jag skrattar och sätter mig i honoms knä.
"Hur mycket jag än vill ha bort Jasmine kommer det inte hända" säger jag och pressar mina läppar mot honoms.
"När åker vi?" ler jag och reser mig upp ur sängen och sätter mig på golvet framför heltäcksspegeln.
"Om typ 4 timmar" säger han och kysser mig innan han försvinner ut i badrummet. 
Jag sätter på min plattång och väntar ett tag för att den ska bli varm.
*
FRUKOSTEN
"Nej" mumlar jag och kastar ännu en brödbit upp i luften för att försöka träffa munnen. "Nej" mumlar jag igen när den träffar min kind istället. 
"Vafan gör du?" skrattar Justin roat och stoppar in den lilla biten han hade kvar av sin macka i munnen.
Jag ler bara åt honom och försöker igen, men misslyckas. "Men fan" muttrar jag. 
"Okej, nu jävlar" säger jag och kastar upp en bit till i luften, och denna gången träffar den min mun.
"Yes!" utbrister jag och sträcker upp händerna i luften. 
"Nej, jag ska visa dig hur det går till" säger Justin och kastar upp en brödbit, och jag är beredd på att han ska missa, men nej, han träffar direkt. 
"Learn from the biebs" flinar han och jag himlar med ögonen. 
"Du hade bara tur" muttrar jag och äter upp min macka, som det knappt är någonting kvar utav. Jag dricker upp min oboy och plötsligt ger Ryan ifrån sig ett hög och lång rap vilket får mig att börja asgarva, och snart sitter hela crewet och skrattar.
"Äckel, Ryan!" utbrister jag och försöker sluta skratta. 
"Trodde du hade vant dig vid det?" säger Ryan till mig och räcker ut tungan.
"Är du 3 eller?" säger jag och börjar återigen skratta. Ryan himlar med ögonen och trycker in en macka i munnen.
*
FLYGPLATSEN

När vi äntligen kommit bort från alla paparazzis och fans kliver vi på Justin's privatjet och sätter oss ner. Hans jet var helt amazing, allt var så snyggt inrett. Och självklart var det mycket av Justin's favoritfärg, lila, i flygplanet. Justin satt längst in mot fönstret, jag i mitten och Kenny i ett säte framför oss.
Carro skulle till sin Kusin i New York och vara där under veckan så vi sa hejdå och sånt innan vi åkte till flygplatsen.
Jag lutar mig bakåt i sätet och stoppar in ett minttuggummi i munnen. Jag pluggar in hörlurar i öronen och sätter på Look at me now med Chris Brown. Jag har äntligen lärt mig hela rappen så jag och Justin sitter och rappar högt när vi lyfter.
"Highfive!" säger han när vi klarat hela låten. Jag smäller till hans hand och skrattar. 
Jag kysser honom på munnen och lutar mig mot honoms axel. Han flätar in sina fingrar i mina och det sista jag tänker på innan jag somnar är Justin.

Kommentarer
Postat av: emma

skit bra!

2011-07-29 @ 01:13:06
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-29 @ 01:17:23
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra! :)

2011-07-29 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0