Love me or let me go - Chapter 25

"Demi?" säger jag och hon lyfter upp huvudet för att möta min blick. "Ja?" säger hon.
Jag slickar mig om läpparna innan jag närmar mig henne och pressar mina läppar mot hennes. 
När jag kysser henne känns det rätt, liksom, det är som att känslor jag inte trodde fanns kommer fram. Vem försöker jag lura? Jag gillar henne.


DEMI'S PERSPEKTIV
"Har jag nånsin sagt hur perfekt du är?" säger Justin samtidigt som han försöker göra en fläta av mitt hår.
Vi ligger ner i sängen och jag ligger med huvudet på hans bröstkorg och ritar hjärtan över hans mage med mitt finger. 
"Nej" säger jag och fnissar lite. Jag har aldrig i hela mitt liv varit lyckligare än vad jag är just nu. 
"Du är perfekt" säger han och lyfter upp min haka så jag möter honoms blick. 
"Ingen är perfekt" flinar jag. Han himlar med ögonen och pressar sina läppar mot mina. 
"Jag älskar dig" viskar han mot mina läppar och jag börjar le så kyssen avslutas.
"Om du bara visste hur lycklig jag är nu" säger jag och lägger mig ner på hans bröstkorg igen. 
"Mh, det är inte alla som får the biebs för dom själva" säger han och vickar på ögonbrynen.
"Ego" skrattar jag och reser mig upp. Jag tar min laptop och lägger mig i Justin's famn igen.
Jag går in twitter och twittrar "Happiest girl in the world" och loggar ut igen. Justin tar laptopen och loggar in på sin egna och twittrar "Happiest boy in the world" och loggar ut igen. 
Han lägger laptopen på nattduksbordet och flätar in sina fingrar i mina. 
"Jag hade fel förut, du är perfekt" säger jag sätter mig upp så jag kan se honom tydligt. 
Hans perfekta ögon, leende, näsa, läppar, hår, personlighet, allt med honom är perfekt. Jag böjer ner mitt huvud för att kyssa honoms läppar. Hans mjuka och fuktiga läppar masserar mina och jag låter honoms tunga glida in i min mun. Plötsligt ringer min mobil och med ett ryck avslutar jag kyssen. Det står Carro<3 på skärmen så jag svarar.
"Hej! Vart tog ni vägen?" frågar hon. 
"Förlåt, det hände en grej med Jasmine så vi stack hem, jag berättar sen, okej?" säger jag.
"Okej sure, ses hemma sen" säger hon och skrattar lite. 
"Yes, hejdå" säger jag och lägger på. 
"Vill du spela xbox?" säger Justin och drar ner mig på honom. Jag skrattar till och svarar ett okej. 
Jag reser mig upp och tar fram ett par gråa mjukisshorts och ett lila linne. Jag tar av mig klänningen och byter om. Jag hör en busvissling och jag rycker till. Jag vänder mig om och där står såklart Justin, jag hade helt glömt bort att han var i rummet, hur jag nu kunde göra det.
"Sorry, glömde att du var här. Lets go!" skrattar jag och vi går ut från mitt hotellrum och går in i Justins. Han drar av sin tröja och jag ser att han har tränat, för hans magmuskler är tydligare nu.
Han sätter på xboxet och och ger mig en spelkontroll och vi börjar spela och ha kul precis som förut. 
"Du borde fokusera mer på spelet än på min mage" flinar Justin och kysser min kind. 
"Ta på dig en tröja då" ler jag generat och slår han löst på armen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-27 @ 00:46:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Äääälskar det :D:D:D:D:D

2011-07-27 @ 01:08:40
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0