- Like A Skyscraper - Episode 21 - Feeling guilty

Jag log och lyfte upp henne. Summer är som en strålande liten mini människa som nästan alltid är glad. Jag slog upp dörren med ena armen och såg mig omkring. Selena satt med ryggen mot mig med en kille bredvid sig. Undrar vem? Är inte hon tillsammans med Justin. Det kan inte vara Justin för han har inte sån frisyr. Det är som en tuppkam(?) Fast bredare och snyggare.



-SELENA!, skrek Summer och slet sig ur min famn.
-Summer gullunge är DU här också?!, sa Selena och lyfte upp henne i sin famn.
-Vilket trevligt välkomnande, muttrade jag surt och gled ner på stolen mittemot Selena.
.
Killen som satt bredvid lyfte blicken och mötte min. Justin. Det ÄR Justin. Fan också, var han tvungen att följa med henne eller? Jag vek undan blicken och tittade på Summer och Selena istället.
.
-Din dotter är fan den sötaste ungen jag någonsin sett, helt seriöst!, sa Selena. Hur gammal är hon?
-Hon fyller 3 i Juli, sa jag och log stolt.
-Jaså, vad önskar du dig då?, frågade Selena och kollade på Summer igen.
-EN PAPPA!, sa hon högt. Jag vill ha en pappa. Alla mina kompisar har en pappa så jag vill också ha en.
-Naaw, vet du vem som är hennes pappa?, frågade Selena tyst så att inte Summer skulle höra.
-Ehh nej.., mumlade jag och mötte snabbt Justins blick.
.
Justin såg riktigt.. ledsen ut. Om det är någon som ska vara ledsen så borde det ju vara jag!

Justins perspektiv

Jag och Selena satt och snackade lite när en ljus flickröst skrek:
.
-Selena!
Summer gullunge är DU här också?!, Sa Selena och lyfte upp en riktigt söt liten tjej med brunt hår och glittriga lyckliga ögon.
-Vilket trevligt välkomnande, muttrade en röst som jag kände igen.
.
Framför mig så satte sig ingen annan än Julia! Selena sa inte att det var Julia vi skulle träffa. Hon sa bara Sweden. SÅKLART! De kallar ju varandra för Texas och Sweden. Jag visste väl att jag kände igen det från någonstans. Jag vek upp min blick och mötte Julias vackra ögon. Hon slog undan blicken och tittade på Summer och Selena istället.
.
-Din dotter är fan den sötaste ungen jag någonsin sett, helt seriöst!, sa Selena. Hur gammal är hon nu?
-Hon fyller 3 i Juli, sa Julia och log stolt.
-Jaså, vad önskar du dig då?, frågade Selena och kollade på Summer igen.
-EN PAPPA!, sa hon högt. Jag vill ha en pappa. Alla mina kompisar har en pappa så jag vill också ha en.
-Naaw, vet du vem som är hennes pappa?, frågade Selena tyst och kollade på Julia.
-Ehh nej.., mumlade hon och mötte min blick i några sekunder.
.
Skuldkänslor började bildas inom mig. Julia måste ha haft det jättetuft de senaste åren nu. Hon förlorade ju hela sin återstående ungdom för att ta hand om Summer. Tänk på alla pengar hon måste ha lagt ut på Summer! Kläder,blöjor,nappar,leksaker,mat och så mycket mera.
Summer är så grymt söt. Hon är verkligen lik Julia. Påtal om Julia.. Hon måste verkligen hata mig nu. Men jag var bara 17 år. Det skulle inte funka att han en bebis då.
_________________________________________________________________________________________
Weell well! Kommer det någonsin att bli "Jastin" igen. Hum.. Justin har verkligen varit en idiot. Och som ni vet så är inte Julia så värst förtjust i Justin längre. Hon närmare sakt HATAR honom. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiit brra

2011-12-30 @ 22:35:47
Postat av: Jasmine

Jag älskar seriöst eran novell! ♥

Grymt bra episode, som vanligt! ♥

2011-12-31 @ 00:42:48
Postat av: Olivia

Om du ska skriva så korta tycker jag att du ska skriva oftare, för jag orkar inte vänta vill bara ha mer och mer:)

2011-12-31 @ 01:12:08
Postat av: julia

Meeeeer!!!!

2011-12-31 @ 01:23:41
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

JÄTTEBRA! :D meer! Bästa novellen jag någonsin har läst! :D

2011-12-31 @ 09:54:58
Postat av: Lovisa♥

lika bra som alltid;) om inte bättre;)

P.s. sluta aldrig och skriva ni skriver sjukt bra, vet ni det?:D ha ett bra 2012♥♥♥♥♥♥♥

2011-12-31 @ 10:49:37
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gryymt

2011-12-31 @ 10:59:24
Postat av: Felizia

OMG! :D ASBRA!

2011-12-31 @ 11:08:45
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Jasmin

meer!

2011-12-31 @ 12:16:55
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/
Postat av: Fridis

det är jätte bra + att jag gillar att justin får känna sig lite dum;) <3<3<3<3

2011-12-31 @ 12:34:19
Postat av: Wilma

Love it! Jättebra ;)

2011-12-31 @ 13:13:44
URL: http://jbinmyhead.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt :)

2011-12-31 @ 14:22:10
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Smilla♥

OMB!!! Jag älskar denna blogg! Alla dina inlägg är ju värda att läsa dom som inte tycker denna blogg är bra måste ju ha något fel på hjärnan! Jag tror att om alla i hela världen läste ett kapitel i denna novell så skulle dom inte kunna sluta eftersom den är så himmla bra. Till och med min bror skulle älska denna för det går ej att inte älska denna novell <3 ;)♥

2011-12-31 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0