- Like A Skyscraper - Episode 20 - I wan't a dad!

Hur kan han bara lämna mig ensam med ett barn. Det är ju lika mycket hans barn som mitt! Hur fan kan han vara så jävla respektlös? Han har ju sagt att han älskar mig vad som en händer. Och så lovade han att vad det än var jag grät för så skulle vi lösa det. Men nej då!


Summer

3 år senare (Fortfarande Julias perspektiv)

-MAMMA! JAG VILL HA EN PAPPA! ALLA ANDRA PÅ MITT DAGIS HAR EN PAPPA! VARFÖR HAR INTE JAG EN PAPPA?!, gallskrek Summer när jag hade hämtat henne från dagiset.
-Summer skrik inte, sa jag och hötte med pekfingret.
-MEN MAMMA! VARFÖR?!, fortsatte hon.
-För du har ingen pappa, pappa är dum, pappa lämnade oss, sa jag och gav henne en napp som låg i facket bredvid mig.
.
Hon tystnade och blundade. Jag suckade lite och svängde ut från parkeringen. Summer är verkligen söt. Men lik Justin. Hon har Justins ögon, näsa och mun. Sen säger mina kompisar att hon har mina fingrar och mitt hår. Hon har verkligen Justins personlighet. Snäll,gosig och inte minst BUSIG. Hon har även världens vackraste leénde som man inte glömmer bort i första taget.
.
****
-Mamma skynda!, sa Summer och drog i mig.
-Summer akta dig, du kan ramla och slå dig, sa jag och lyfte upp henne i min famn.
-Men mamma jag kan gå själv, sa hon och sprattlade med benen.
.
Jag skrattade och släppte ner henne på marken.
.
-Lovar du att inte springa ifrån mig då?, frågade jag och satte mig på huk framför Summer.
-Ja mamma, jag lovar, sa hon och kramade om mig.
-Jag älskar dig gullplutt, sa jag och log stort.
-Mamma jag älskar dig också, sa hon och pussade mig på munnen.
.
Jag skrattade ännu en gång och reste mig upp. Vi är påväg för att träffa Selena aka Texas. Jag menar bara för att Justin är tillsammans med Selena igen så ska ju inte det gå ut över våran vänskap. Plus att Justin kommer väl inte vara där eller? Jag skakade på huvudet. Klart att han inte kommer! Vad dum jag är. Även om Selena inte vet att Justin är pappa till Summer så kommer väl inte Justin vara där? Där inne skulle hon sitta. Inne på starbucks. Hoppas för mitt liv att Justin inte är där. Jag hatar killen. Han lämnade mig i sticket. Bara sådär.
.
-Summer, jag måste lyfta upp dig nu så att du inte försvinner bland alla stora vuxna okej?, sa jag och tittade ner på henne.
-Okej, nickade hon och sträckte ut sina armar.
.
Jag log och lyfte upp henne. Summer är som en strålande liten mini människa som nästan alltid är glad. Jag slog upp dörren med ena armen och såg mig omkring. Selena satt med ryggen mot mig med en kille bredvid sig. Undrar vem? Är inte hon tillsammans med Justin. Det kan inte vara Justin för han har inte sån frisyr. Det är som en tuppkam(?) Fast bredare och snyggare.
__________________________________________________________________________________________
Well well, vem är det som sitter bredvid Selena? Påminner inte den där frisyren om en viss
******? KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Felizia

OMG!! DU MÅSTE SKRIVA NÄSTA KAPITEL!!!!!!! :O

Jag måste veta idag vad hans reaktion va! :D

ASBRA! :D damp

2011-12-30 @ 21:28:40
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

Bästa kapitlet hittills;)♥♥♥♥♥

2011-12-30 @ 22:13:45
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0