- Like A Skyscraper - Episode 19 - Then it's over!

Well, vad ska jag säga? det var tre veckor sedan jag och Justin gick public.
Och jag är lite orolig...det var tre veckor sedan vi had esex senast, och min mens är tre veckor försenad.
Jag misstänker starkt att jag är gravid, men jag vill inte säga något till Justin förns jag är riktigt säker...



Jag vankade runt runt i det lilla badrummet och väntade på att graviditets testet skulle bli klart.
.
-Julia? Vad gör du egentligen där inne?, frågade Justin otåligt och bankade på dörren.
-MEN CHILLA! DU KAN FIXA DITT JÄVLA HÅR I HALLSPEGELN!, skrek jag surt. DET HÄR ÄR VIKTIGARE ÄN SÅ!
-Men ursäkta då, muttrade Justin surt.
.
Jag suckade, orkar inte ens bry mig om hur sur han blir just nu.
.
-Piiipp piiipp !
.
Jag kastade mig på den lilla avlånga saken och kollade på skärmen.
.
-Faaaaan!, skrek jag och kastade testet i väggen.
-Hallå? Julia vad har hänt?, undrade Justin oroligt och bankade ännu en gång på dörren.
-Inget, snyftade jag och slog armarna kring mina ben.
-Men du gråter ju! Snälla låt mig komma in, jag lovar att vi kan fixa det här. Vad det än är!, sa Justin och ryckte i dörrhandtaget.
-Lovar du?, snyftade jag.
-Jag lovar, mumlade han och lät tveksam.
.
Jag suckade, reste mig upp och låste upp dörren.
.
-Vad är det?, frågade Justin nyfiket och plockade upp testet som låg vid väggen jämte dörren.
.
Han studerade testet en stund och läste bredvid.
.
-Ett streck "not pregnant", två streck "pregnant", vänta VA?!



-Är du gravid?!, skrek han och kollade med stora ögon på mig.
-Jaaa, mumlade jag motvilligt.
-MEN VA? Du fattar väl att jag inte kan bli pappa ännu? Jag är ju förfan bara 17 bast, fräste han.
-Ta det lugnt, det var faktiskt inte jag som glömde att ta på mig kondom!, fräste jag surt och ställde mig framför honom.
-MEN GÖR ABORT DÅ!, skrek Justin.
-ALDRIG I LIVET! DET ÄR JU SOM ATT DÖDA ETT BARN!, och förresten är jag redan i 3 veckan, svarade jag.
-Men det går väl att göra abort för det?!
-Men jag tänker inte!, fräste jag envist.
-MEN DÅ ÄR DET SLUT! JAG VILL INTE VETA OM VARKEN DIG ELLER BARNET NÅGOT MER, skrek Justin och gick ut ur hotellrummet.
-Idiot, mumlade jag tyst medans tårarna började rinna nerför mina kinder.
.
Hur kan han bara lämna mig ensam med ett barn. Det är ju lika mycket hans barn som mitt! Hur fan kan han vara så jävla respektlös? Han har ju sagt att han älskar mig vad som en händer. Och så lovade han att vad det än var jag grät för så skulle vi lösa det. Men nej då!
____________________________________________________________________________________________
Uhh.. Är Jastin officiellt slut för alltid? Vi får väl se vad jag och Matti kan ha hittat på! KOMMENTERA!
Xx/Nellah <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-12-30 @ 17:27:34
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

mmmmeeeerrrr!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-12-30 @ 18:12:48
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Felizia

OMFG SKRIV!! :D I need more! ^^

2011-12-30 @ 19:14:32
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0