- Like A Skyscraper - Episode 13 - Don't scream

Selena Gomez  VS  Julia Barkley

Vem vinner Bieber tillslut?


Tjejen Julia "slåss" med

Julias perspektiv

Jag skrattade till. Alla hatmeddelanden var så patetiska. Justin kollade upp från sin iPhone och log.

-Vad skrattade du åt?, frågade han nyfiket och la ner sin iPhone.
-Alla hatmeddelande jag menar det är så patetiskt. Hur orkar man egentligen?, svarade jag och fortsatte läsa igenom ett meddelande från någon avundsjuk belieber.
-Blir du inte ledsen?, frågade Justin förvånat och satte sig bredvid mig i soffan.
-Nej de är ju bara avundsjuka för att du dejtar mig istället för de, sa jag och flinade lite. Och så är de ju sura för att du inte dejtar Texas längre.
-Jag trodde du skulle bli ledsen, sa Justin och drog upp mig i sin famn. Fast det är ju bra att du inte blir det, för om du hade det så hade det varit mitt fel.
-Du är för gullig, sa jag och pussade honom på munnen.

Det knackade på dörren och Usher kom in.
-Ska ni med ner till poolen?, undrade han och växlade med blicken emellan oss.
-Visst, sa vi i mun på varandra och reste oss upp.
-Jag ska bara byta om först men ni kan gå ner sålänge.

De nickade och gick iväg. Justin hade med sig sin iPhone och kamera precis som igår. Jag bytte om till min blåa bikini och gick ut ur rummet. Jag traskade ner till poolen och satte mig bredvid Justin.
Han tittade gillande på mig och log stort.

-Tro inget nu, muttrade jag och la mig på rygg.
-Never Say Never, svarade han och började ta massa bilder på mig.

****
Jag gick in på forever 21 och kollade runt lite. Justin skulle komma om en stund.

-Är du Julia Barkley?, frågade en tjej och petade mig på axeln.
-Ehm, ja hurså?, frågade jag och vände.

Jag hann knappt blinka innan hon hade slagit mig med knytnäven. Hon hade på sig en Justin Bieber tröja. Min försvarsinstinkt tog över och jag slog tillbaka. Rakt över näsan. Blodet rann ner över hennes tröja.
-Vad gör du?!, en person jag mycket väl kände igen kom springande mot oss.
-Men.. alltså, började jag.
-GÅ TILL HOTELLET, röt Justin.

Jag ryggade tillbaka och vände mig sedan om. Han har ju bara sett halva delen av allt som hände. Tjejen började såklart fake lipa så att Justin skulle tycka extra synd om henne.
****
Fint Julia. Justin drog in mig på sitt rum och smällde igen dörren.

-Varför slog du henne? HON GJORDE VÄL INGET SOM VAR SÅ FARLIGT?, skrek Justin han var riktigt förbannad.
-Men.., började jag och ställde mig framför honom.
-NEJ! DU KAN JU INTE SLÅ HENNE DU.., skrek Justin.
-LÄGG AV! LYSSNA PÅ MIG DU LYSSNAR JU INTE!, skrek jag och sprang in till mitt hotellrum.

Om han nu är tillsammans med mig så måste han lita på mig och lyssna på mig. Tillit är det minsta jag begär i ett förhållande. Han kan ju inte skrika på mig utan att ge mig en chans att förklara.
Jag satte mig förbannat ner på sängen, jag behövde verkligen avreagera mig, jag drog fram en penna ur min väska och brött av den på mitten, det knackade på dörren, jag suckade frustrerat och öppnade den sakta, där stod Justin.
-Julia, jag kan inte ha en flickvän som slår mina fans...han hade lungnat ner sig lite men hans röst var fortfarande hård och arg, där brast det.
-DU KAN INTE HA FANS SOM SLÅR DINA FLICKVÄNNER HELLER! skrek jag, DET VAR JU FÖRFAN HON SOM SLOG MIG FÖRST! fortsatte jag och smällde hårt igen dörren framför näsan på honom.
__________________________________________________________________________________________
DUM DUUM DUUUUM ! Vad ska hända MUHAHHAHAHAH !
XoXo/ Nella och Matti

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-12-11 @ 22:54:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Wilma

Men sluta!! Grymt bra!!! :D

2011-12-12 @ 07:12:11
URL: http://jbinmyhead.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

Super duper mega jätte bra;)

2011-12-12 @ 07:17:55
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Felizia

Men nästa kap måste komma nu!!! :D

2011-12-12 @ 15:36:33
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

Meeeer! JätteBRA!!! :D

2011-12-12 @ 15:38:58
Postat av: Fridis

meeera snälla + hur gjorde du så att det ser ut som att det är miley och selena???<3

2011-12-12 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0