Love me or let me go - Chapter 49


1 MÅNAD SENARE - KINA
"J..B.. hjärta... D..S.." säger Justin samtidigt som han ristar in våra initialer i trädet. Jag ler och lägger min hand bakom hans nacke. 
"Så, nu är det officiellt du och jag forever" säger han och jag höjer på ögonbrynen.
"Så genom att skriva på ett träd gör man det officiellt?" säger jag och skrattar lite. Han flinar och nickar. Jag lutar huvudet mot hans och tittar på texten han ristat in - J.B ♥ D.S 4EVER -. Jag böjer mig ner och trycker mina läppar mot hans. 
*
Jag, Carro, Alfredo, Kenny och Pauly sitter och spelar kort i Justin's loge och väntar på att han ska bli klar med repetitionen. Pauly är den nya killen i danscrewet, han kom bara någon vecka efter våran paus, så han har varit med oss i ungefär 3 veckor. Han har svart hår, bruna ögon, och riktigt snygg, men inte snyggare än Justin dock. Hur som helst har jag blivit jättebra kompis med honom. 
"Yeees!" säger jag och slänger resten av korten på bordet. Jag vann, igen. Jag ler stolt och tittar på dom andra som ser trött på mig.
"Alltså, du måste ju fuska eller något, du vinner ju fan varje gång" säger Pauly och jag skakar på huvudet med ett flin.
"Jag är bara född med skills" säger jag och samlar ihop kortleken. 
"Pfft, du? Skills? Ah men visst, du är ju hur jäkla blond som helst" säger Alfredo och jag boxar till honom på armen men han skrattar bara. Plötsligt känner jag ett par varma händer som täcker mina ögon. Jag drar bort dom och vrider på huvudet. Justin. Jag ler och reser mig upp och gör en gest med handen att han ska sätta sig ner. Jag sätter mig ner i hans knä och kysser honom på munnen.
"Hur går det? Vinner du eller?" flinar han och jag nickar. 
"Nu fattar jag! Det är Justin som ligger bakom det, eller hur?" utbrister Kenny och dom andra instämmer.
"Vadå?" frågar Justin förvirrat och jag lägger armarna om honoms hals.
"Dom har svårt att fatta att jag är bäst och vinner över dom, så dom försöker intala sig själva att jag fuskar, och nu tror dom att du är min medhjälpare!" flinar jag och lutar huvudet mot honoms. 
"Ska du vara med igen eller?" säger Dan och ger mig en trött blick. Jag skakar på huvudet och han gör tummen upp.
"Bra, då kanske har vi andra en chans att vinna för en gångs skull" flinar han och jag skrattar bara åt honom.


(tog bara nån bild jag hitta, skit i tanten jämte haha)

Istället för att spela kortspel sitter jag och myser med Justin. Dom andra är så inne i spelet och fokuserar på att vinna så dom märker knappt att att jag och Justin är här. Vi kysser varandra och jag ser i ögonvrån att Pauly tittar på oss då och då men jag ignorerar det och fortsätter kyssa Justin passionerat. 
"Alltså, måste ni sitta och hångla mitt framför oss?" säger Alfredo och gör en äcklad min.
"Som om ni störs av det, ni är ju så desperata över att vinna så ni märker knappt om en naken man ställer sig på bordet och strippar" säger jag och Justin brister ut i skratt. 
Jag lutar huvudet mot Justin's axel och tittar på när dom spelar kortspel istället. Pauly slänger massa blickar hit och dit mot mig när jag tittar bort och om jag ska vara ärlig börjar det bli jobbigt att han sitter och glor när han tror att jag inte ser.

Kommentarer
Postat av: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Braa :)

2011-08-02 @ 22:18:52
URL: http://bieberdrug.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-08-02 @ 22:26:53
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0