Love me or let me go - Chapter 44

2 månader senare
Det har nu gått ännu 2 månader och vi ska äntligen få lite ledigt. Vi ska vara lediga i 2 veckor, det kan komma upp någon liten intervjuv men inga konserter eller sådant. Eftersom Justin bor så nära mig ska vi bara stanna i Atlanta och ta det lugnt. Angående Jasmine så är hon inte ens med på turnén längre. Hon hade tydligen brytit sig in i Justin's hotellrum för att lämna sina trosor där för att få mig att tro att Justin varit otrogen, men vi kom på henne och efter att ha berättat för Scooter om hela historien från början blev hon hemskickad. Så just är inte Overboard med på listan. Jag har träffat Demi (Lovato) flera gånger sen galan och jag, hon och Carro har blivit jättebra vänner. Demi ska komma och vara hos mig ett tag eftersom hon har ledigt från jobbet ett tag. Carro ska bara vara hemma med sin familj och sin pojkvän Pontus, så henne ser jag igen när turnén fortsätter.

Jag, Ryan, Justin, Kenny och Pattie satt i flygplanet på väg till Atlanta nu iallafall och alla har däckat förutom jag. Jag har mina hörlurar inpluggade in öronen och lyssnar på Chris Browns låt Beg for it. Jag tittar ut genom fönstret och suckar lätt. Det är 2 timmar kvar och jag är så otroligt uttråkad. Dom andra är så tråkiga att flyga med, dom somnar liksom direkt.
Jag tar upp min laptop jag har med mig och lägger den i knät. Jag loggar in på twitter och blir chockad över hur mycket mina followers har ökat med. Jag har lite mer än 9 miljoner. Helt sjukt. Jag följer tillbaka några och tittar mina mentions. Jag känner hur det sticker till i magen när jag läser vad som står. "If u hurt Justin i'll kill you", "youre so ugly, what the hell were Justin thinking?!?", "Okey beliebers, im gonna kill that bitch demi santiago for stealing my man, who's with me?" "I WANT YOU DEAD, BITCH", "Youre just using him to be more famous!" 
Jag biter mig hårt i läppen för att inte börja gråta trots att tårarna bränner bakom ögonlocken. Men det finns även folk som är glada för mig och Justin, och det är skönt att veta att inte alla hatar mig och vill se mig död.
Jag går in på min egna sida och skriver "Guys, please stop the hate, u have to understand that i love Justin and i'll never hurt him and i could never use him for fame. never" och "im not gonna take him from u, he love his beliebers and always will, and ill always be grateful to u for helping him get this far" Mer fick inte plats så jag skriver en till, "Just wanted u to know that im not with Justin to hurt any of his fans"
Jag tittar mina mentions igen och ser att många har frågor. Jag skriver en tweet om att dom kan fråga mig något så svarar jag ärligt. 
"What's Justin doing?" skriver någon och jag svarar "He fell asleep as soon as the plane took off, he's really tired :/" Någon frågar om jag kan ta ett kort på honom så jag tar en bild på honom och lägger in. Jag svarar på ett par till men ignorerar vissa olämpliga frågor. 
Jag loggar ut och stänger locket på laptopen och lutar mig bakåt. Jag vrider på huvudet och tittar på Justin som sover djupt. Efter någon timme öppnar han ögonen och gäspar stort.
"Äntligen vaknar du!" säger jag och han sträcker på sig.
"Hur länge har du varit vaken?" frågar han och lägger min hand i honoms knä.
"Hela resan" flinar jag samtidigt som han leker med mina fingrar. "Ni är verkligen inte roliga att flyga med ska jag säga dig, ni somnar direkt" säger jag och han ler. 
"Vad har du haft för dig då?" frågar han och jag rycker på axlarna.
"Twitter" säger jag och han rynkar ihop ögonbrynen.
"Skrev fansen något till dig?" frågar han bekymrat. Jag nickar och han suckar.
"Justin, det är lugnt" säger jag och ler lite. 
"Får jag låna din dator lite?" frågar han och jag nickar. Han tar upp den i knät och loggar in på twitter. Han går in på min sida och när han läser mina tweets om honom ler han. 
"Vafan" utbrister han när han öppnar upp bilden på honom jag lagt in. Jag flinar åt honom.
"Vadåååå? Jag lyder bara dina fans" flinar jag oskyldigt och han petar till mig i magen så jag ger ifrån mig ett skrik som får Ryan bredvid mig att snarka till. Jag skrattar till och lutar mitt huvud mot Justin's axel.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-08-01 @ 22:38:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0