Love me or let me go - Chapter 57

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
"NEJ, DEMI!" skriker jag när jag ser hur hon tar sats. Hon slänger en blick åt mig men verkar inte bry sig. Jag är bara någon meter ifrån henne när hon tänker hoppa. Precis när hon tryckt ifrån sig från marken tar jag tar i hennes arm och drar henne bakåt så hon faller bak mot mig. 
"Du skulle låtit mig hoppa!" säger hon upprört och jag ser sorgset på henne. Hennes ögon är helt söndergråtna, dom är alldeles röda, det gör ont att se henne såhär, speciellt när jag vet att det är mitt fel. 
"Vad gör du här ens? Ska du berätta hur mycket du hatar mig?" säger hon och jag tittar förvånat på henne. Jag suckar och lägger armarna om henne. Efter en stund besvarar hon kramen och hon kramar mig hårt. Det var inte förrän nu jag insett hur jävla mycket jag faktiskt saknat att hålla om henne. 
"Demi, tänkte du verkligen hoppa?" nästan viskar jag och jag känner en nickning, "Men varför?" säger jag och släpper taget om henne och lägger hennes ansikte mellan mina händer.
"För du hatar mig, alla hatar mig Justin. Jag vet inte ens varför du är här och varför du ens stoppade mig när du hatar mig, jag vill förfan dö, du skulle inte stoppat mig! Jag fattar att du älskar Jasmine och du vill vara med henne men jag tänker inte gå igenom denna skiten igen, jag vill inte leva mer när jag vet hur mycket du, Jasmine och alla andra hatar mig så jävla mycket. Jag kan inte leva utan dig, du är mitt liv, fattar du det? Det är därför jag måste dö, jag bara sårar och förstör för alla, du kommer ha det bättre utan mig, du och Jasmine kommer få vara ifred och slippa mig precis som ni vill, ja-" yrar hon på men jag avbryter henne genom att pressa mina läppar mot hennes. Jag lägger min arm runt hennes midja och hon ler mot mina läppar och besvarar kyssen. 

selena gomez justin bieber beach pics. justin bieber and selena gomez

DEMI'S PERSPEKTIV:
Kyssen kändes speciell, annorlunda från dom andra gångerna. Kyssen var mer laddad och mer kärleksfull. Det finns inte ord för hur mycket jag saknat honom. Jag avslutar kyssen och bara stirrar in i honoms nötbruna ögon som glänste vackert i solen. Jag blev som hypnotiserad varje gång jag tittade i honoms ögon, om han bara visste hur galen han gör mig. Jag kommer tillbaka till verkligheten och backar ett steg. Han tittar halvt förvirrat på mig och jag tittar ner i marken.
"Men du har Jasmine nu" mumlar jag och han tar ett steg fram mot mig. Han lyfter upp min haka och tvingar mig att möta honoms blick. 
"Jag är inte tillsammans med Jasmine, okej? Jag skulle aldrig kunna. Jag älskar dig, bara dig. Jag älskar dig mest i hela världen och jag vill leva livet ut med dig. Jag blev så jävla sårad när jag såg dig och Pauly kyssandes att jag aldrig gav dig en chans att förklara dig, men även om jag blev sårad skulle jag aldrig kunna hata dig, jag älskar dig för mycket för att kunna göra det" säger han och jag ser hur tårar rinner nerför hans kinder. "Gråt inte" säger jag och torkar hans tårar med mina tummar. Han ler ett snett leende jag älskar och jag känner hur mina egna kinder blir blöta. Jag som trodde mina tårar hade tagit slut nu med tanke på att allt jag gjort dom senaste dagarna är att gråta. 
"Jag älskar dig" säger jag hest och lutar min panna mot hans. 
"Jag älskar dig också" säger han och kysser mig kärleksfullt på läpparna. Jag har aldrig varit lyckligare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeer :D As bra :D

2011-08-04 @ 20:43:44
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Astrid

ååh, så braaa, men snälla en till episode så fort det går....du e bara så bra på o skriva, man blir helt fast <3

2011-08-04 @ 20:59:12
URL: http://astridsffoto.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ojojoj! Mer mer mer!!!

2011-08-04 @ 21:10:00
URL: http://lovisatastic.devote.se
Postat av: Emilia

Skulle du vilja ha JB kort? då ska du helt klart kika in på min blogg! för där kan du faktiskt vinna JB kort1 :D



http://mittlivsommillan.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment



direkt länk till inlägget

2011-08-04 @ 21:25:49
URL: http://mittlivsommillan.blogg.se/
Postat av: Malin

YAAAAAY!! Happydance , du skriver 7kt bra! :D

Skriv meeeer :D :D :D

2011-08-04 @ 21:56:13
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: emma

skit bra!!!!!

2011-08-04 @ 22:38:32
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-08-04 @ 22:52:15
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: My

oh my... jag börja stor böla ;)

2011-08-04 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0