Love me or let me go - Chapter 55

Jag biter i insidan av läppen och tar ett djupt andetag innan jag trycker ner rakbladet mot handleden.


Jag vaknar nästa morgon liggandes på det hårda golvet i mitt sovrum. Jag reser mig upp och känner hur det sticker till i handleden. Då kom allt tillbaka. Jag har skärt mig själv. 3 märken på ena handleden. Det svider lite, men det är ingenting jämfört med hur dåligt jag mår över att Justin inte vill ha mig längre. Jag tar upp min mobil och ser att jag har 1 sms från Carro som jag fått för bara några minuter sen. Jag öppnar det och när jag ser vad det står dunkar mitt hjärta fortare.
"Justin saknar dig duvet.. :<3("
"Det tvivlar jag på :/" svarar jag och det tar bara några sekunder innan ett nyss sms har kommit.
"Det är sant, han pratar typ med ingen längre, man ser hur ledsen han är på lång väg :(<3"
"Det är mitt fel att han är ledsen, allt är mitt fel."
"Han är ledsen för det som hände, duvet, men han du ska bara veta hur ledsen han är över att du har åkt."
Jag svarar inte utan lägger mobilen på nattduksbordet och slänger mig min säng. Jag börjar tänka på hur roligt jag och Justin har haft. Det är helt sjukt vad mycket vi gått igenom, både bra och dåliga saker. Jag undrar vad han gör just nu. Han är nog glad över att jag har åkt. Jag bara sårar honom, såklart inte med mening, men han skulle mått sämre om jag skulle varit kvar, det är jag säker på. Tårar börjar rinna nerför mina kinder och jag drar fram armen och drar fingrarna över mina skärmärken. Jag tar upp min laptop och går in på ocean.up och söker på Justin. Det första som kom upp var en bild på Justin och Jasmine, jag vill inte ens läsa texten. Jag stänger ner laptopen och tårar forsar ner för kinderna. Jag tar upp min mobil och trycker på nytt meddelande. Jag skriver "Justin, jag vet att du hatar mig, men snälla förstå att jag aldrig ville såra dig, jag gillar inte Pauly, jag älskar dig. Han kysste mig, inte tvärtom, det var bara ett stort jävla misstag. Förlåt" Efter bara en liten stund får jag ett nytt sms, "Jag såg med mina egna ögon Demi, snälla varken smsa eller ring mer" skriver han och jag slänger mobilen hårt i golvet. Jag lägger mig ner på mage i sängen och skriker högt mot kudden.

JUSTINS PERSPEKTIV
Jag har ingen lust med någonting längre. Jag saknar Demi så jävla mycket, att få hålla om henne, att känna hennes läppar mot mina, att vara i hennes närhet. Men det är något som inte kommer hända mer, hon ljög för mig om hennes känslor om Pauly och kysste honom. Jag kan inte förlåta henne för det. Jag fattar inte hur hon kunde göra så mot mig, jag trodde hon älskade mig? Bara mig. Jag antar att jag hade fel. Jag hade jävligt fel. Varje gång jag tänker på henne känner jag smärtan i bröstet. Jag gör inte så mycket under dagarna. Jag äter, gråter, sover, duschar, har konserter, och samma sak igen. Jag pratar knappt med någon längre, men jag orkar helt enkelt inte. Tårar rinner ner för mina kinder, men jag låter dom rinna, det kommer knappast göra någon skillnad att torka bort dom. Plötsligt knackar det på dörren och jag reser mig upp. Jag ställer mig framför dörren och blundar och tar ett djupt andetag för att sluta gråta. Jag torkar tårarna och öppnar dörren. Där står.. Pauly? Vad fan gör han här?
"Vafan gör du här?" ryter jag och han tittar ner på sina skor. Han ser skamsen ut. Han tittar upp och möter min blick. Han tänker precis ta ett steg in men jag lägger armen framför och stoppar honom.
"Svara på min fråga" säger jag hårt och han suckar.
"Det är mitt fel, inte Demi's. Jag kysste henne, inte tvärtom" säger han och jag tittar på honom med höjda ögonbryn.
"Nej, hon skulle puttat bort dig" säger jag och lägger armarna i kors.
"Jag gillar henne, jag sa det till henne också men hon sa att hon älskar dig, så jag kysste henne, för jag trodde hon skulle ändra sig då och gilla mig tillbaka, men hon knuffade bort mig efter typ 2 sekunder, men du hade gått in precis när jag kysst henne, så det måste sett ut som att hon kysste mig" säger han och jag vet inte vad jag ska säga.
"Jag skäms så jävla mycket, jag vet inte vad jag tänkte med. Jag har förstört för båda av er, jag är verkligen ledsen" säger han skamset och jag har svårt att ta in allting.
"Så hon hade inget med kyssen att göra?" säger jag och han skakar på huvudet. Fan, fan, fan, jag är sån jävla idiot! Jag lät henne åka utan att ens förklara sig. Hon talade sanning i smset också, men jag är så jävla dum och inte tror på henne. Fan ta dig Justin. Men, det kanske inte är för sent än? Jag springer förbi Pauly och hör hur han ropar "Vart ska du?!" efter mig.
"Jag ska ta tillbaka min tjej!" ropar jag tillbkaa och springer raka vägen till Scooter's hotellrum.


nästa kapitel blir också rätt mycket ur Justins perspektiv, så ni vet :3333


Kommentarer
Postat av: rt

And now the Biebs is back ;)

Haha skitbra och meeeeer :)

2011-08-03 @ 23:59:54
Postat av: GabbiCoolingen

yippie det blev som jag ville höhöhöhö :D

2011-08-04 @ 00:31:24
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-08-04 @ 09:24:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Astrid

såååå bra, snälla 2 idag!!! ;) <3

2011-08-04 @ 11:44:02
URL: http://astridsffoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

asså skit, meer :D

2011-08-04 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0