My little sweetheart- Kapitel 42

Jag svängde in i köket där Pattie stod och rörde om köttet,
- Hej Gaby, Sa hon. Hon hade säkert hört oss komma gående mot köket.
- Hej, Sa jag och jag kände hur Justin la sina hände på min midja.
- Ni kan sätta er vi bordet maten är färdig, Sa hon.
Justin släppte taget om min midja och jag hörd hur han började att gå mot bordet, Jag vände mig om jag började att gå efter honom..
Jag såg hur Justin snabbt vände sig om och log mot mig medans han gick mot bordet.
- Här sett dig ner min solstråle, Sa han och drog ut en stol som satt tät intill bordet.
Han tog fram handen och peka på stolen framför honom som han hade tagit ut,
- Aww, Tack min älskling, Sa jag och satt min på stolen Justin hade dragit ut.
Jag följde honom med blicken när hon gick med snabba steg till stolen mitt emot mig, Han satt sig med en duns på stolen och log mot mig. Jag fnissa till lite och sedan titta ner på hans händer som sakat leta efter mina händer på bordet.
Justin’s Perspektiv
Mina händer  gled sakta över bordet och fångade hennes händer mjukt.
Jag lyfte blicken från händer och titta på Gaby som hade en fast blick på våra händer, Jag titta tillbaka på våra fingrar som försiktigt började fläta in sig i varandra.
Gaby’s Perspektiv
Jag titta på våra händer som var hårt flätade i varandar.
Jag släppte blicken efter en stund och granska bordet, Det av en vinröd duk som vila över de lilla bordet, vita servetter och ljus som bländade ögat när man tittade på de.
Justin vände sig med ett ryck bak och titta frågande på honom.
Jag sträckte lite på mig för att se vad det var han titta på, det var rätt mörkt i rummet men jag såg ändå någon röra sig i mörkret.  Justin släppte mina händer och jag såg hur han släppte ner dem på vars en sida och lät dem hänga ner på varje sida.
Små trippande steg från köket kom närmar, närmare och i samma sekund såg jag hur Pattie kom gående med en stor kastrull och försiktigt la den ner på bordet med den vinröda duken, Hon titta först på Justin som hade en fast blick på kastrulle och sedan på mig, Jag tryckte farm ett leende och hon log tillbaka.
Hon satt sig på stolen bredvid Justin med en lätt suck,
- Justin, detta skulle du egentligen har gjort, Sa Pattie och titta på Justin och sedan på bordet.
Jag såg hur han lätt himla med ögonen och sedan nicka.
- Ja, varsågoda och ta, Sa Pattie och nicka mot bordet.
Justin tog snabbt den stora skeden som låg på borde och började att ta i lasagnen som fortfarnde var varm.
- Justin, Sucka Pattie och titta på honom.
- Det gör inget jag år van vid det, Sa jag och skratta till.
Justin vände huvudet mot mig och drog snabbt ut tunngan och sedan titta lite surt på mig men jag visste att han inte mena allvar. Alla säger åt honom att han är den första över allt, Men han tar inte illa upp över att man säger det.
Jag titta på Justin hur han grävde i lasagnen och efter en lång stund var färdig, Han lyfte blicken från lasagnen och titta på mig.
- Ta du, Sa han och peka på lasagnen framför honom.
Jag skratta lätt till och började att ta lite av lasagnen.
- Jaha, Vad pluggar du till Gaby, Sa Pattie när alla hade fått mat på talliken.
Jag lyfte lätt på huvudet och såg hur Justin proppa in maten i sina mun.
- Jag till frisör, Sa jag och log mot Pattie.
Hon nicka på huvudet och tog en bit lasagne.
Justin’s Perspektiv
Jag hade inte ätit något på hela dagen så jag var rätt så hungrig, Mellan varje sked han jag inte andas jag tryckte in maten i munnen. Då och då titta Gaby upp på mig och flina lite lätt.
Jag hade hört Gaby snacka om att hon pluggar till frisör men jag aldrig tänkt på det.
- Justin detta är ingen tävling, Hör jag mammas säga.
Mitt huvud vänder sig automatisk och jag sucka till.
- Jag har ju ätit upp, Sa jag och titta ner i min tallrik.
Gaby’s Perspektiv
Jag såg hur Justin luta sig tillbaka mot stolen och sedan log mot mig, Jag log tillbaka.
Justin blicka sexigt åt mig och jag visste direkt vad han ville men ja vet inte om det är så bra när Pattie är här.
- Tack för maten, Sa jag och tog en klunk från mitt vatten.
Jag såg hur Pattie log mot mig, Justin reste sig hastigt upp och peka mot trappan som ledde upp till ovanvåningen.
- Pattie, behöver du hjälp med att ta undan, Sa jag medans jag reste mig upp från stolen.
- Ni kan komma ner och diska om en stund, Sa pattie och tog en klunk från sin cola som låg framför henne.
Justin och jag nicka mot Pattie och jag började att gå mot Justin där han väntade på mig vid sin stol..
Jag svängde in i köket där Pattie stod och rörde om köttet,
- Hej Gaby, Sa hon. Hon hade säkert hört oss komma gående mot köket.
- Hej, Sa jag och jag kände hur Justin la sina hände på min midja.
- Ni kan sätta er vi bordet maten är färdig, Sa hon.
Justin släppte taget om min midja och jag hörd hur han började att gå mot bordet, Jag vände mig om jag började att gå efter honom..

Tumblr_ljyucuw1te1qej4odo1_500_large


Jag såg hur Justin snabbt vände sig om och log mot mig medans han gick mot bordet.
- Här sett dig ner min solstråle, Sa han och drog ut en stol som satt tät intill bordet.
Han tog fram handen och peka på stolen framför honom som han hade tagit ut,
- Aww, Tack min älskling, Sa jag och satt min på stolen Justin hade dragit ut.
Jag följde honom med blicken när hon gick med snabba steg till stolen mitt emot mig, Han satt sig med en duns på stolen och log mot mig. Jag fnissa till lite och sedan titta ner på hans händer som sakat leta efter mina händer på bordet.


Justin’s Perspektiv
Mina händer  gled sakta över bordet och fångade hennes händer mjukt.
Jag lyfte blicken från händer och titta på Gaby som hade en fast blick på våra händer, Jag titta tillbaka på våra fingrar som försiktigt började fläta in sig i varandra.


Gaby’s Perspektiv
Jag titta på våra händer som var hårt flätade i varandar.
Jag släppte blicken efter en stund och granska bordet, Det av en vinröd duk som vila över de lilla bordet, vita servetter och ljus som bländade ögat när man tittade på de.
Justin vände sig med ett ryck bak och titta frågande på honom.
Jag sträckte lite på mig för att se vad det var han titta på, det var rätt mörkt i rummet men jag såg ändå någon röra sig i mörkret.  Justin släppte mina händer och jag såg hur han släppte ner dem på vars en sida och lät dem hänga ner på varje sida.
Små trippande steg från köket kom närmare, närmare och i samma sekund såg jag hur Pattie kom gående med en stor kastrull och försiktigt la den ner på bordet med den vinröda duken, Hon titta först på Justin som hade en fast blick på kastrulle och sedan på mig, Jag tryckte farm ett leende och hon log tillbaka.
Hon satt sig på stolen bredvid Justin med en lätt suck,
- Justin, detta skulle du egentligen har gjort, Sa Pattie och titta på Justin och sedan på bordet.
Jag såg hur han lätt himla med ögonen och sedan nicka.
- Ja, varsågoda och ta, Sa Pattie och nicka mot bordet.
Justin tog snabbt den stora skeden som låg på borde och började att ta i lasagnen som fortfarnde var varm.
- Justin, Sucka Pattie och titta på honom.
- Det gör inget jag år van vid det, Sa jag och skratta till.
Justin vände huvudet mot mig och drog snabbt ut tunngan och sedan titta lite surt på mig men jag visste att han inte mena allvar. Alla säger åt honom att han är den första över allt, Men han tar inte illa upp över att man säger det.
Jag titta på Justin hur han grävde i lasagnen och efter en lång stund var färdig, Han lyfte blicken från lasagnen och titta på mig.
- Ta du, Sa han och peka på lasagnen framför honom.
Jag skratta lätt till och började att ta lite av lasagnen.


- Jaha, Vad pluggar du till Gaby, Sa Pattie när alla hade fått mat på talliken.
Jag lyfte lätt på huvudet och såg hur Justin proppa in maten i sina mun.
- Jag till frisör, Sa jag och log mot Pattie.
Hon nicka på huvudet och tog en bit lasagne.
- Hur är det med dina föräldrar? Frågade Pattie eftern en stund.
- Ja, Mamma åkte tillbaka till Sverige idag så jag bor med min pappa bara men han bryr sig inte om mig så mycket. Men det gjorde mamma häller inte, Sa jag och titta ner i tallriken.

Justin’s Perspektiv
Ska Gabys mamma åka tillbaka till sverige. Jag stanna upp ett tag för att höra om Gaby skulle säga någor mera men det gjorde hon inte.
Jag hade inte ätit något på hela dagen så jag var rätt så hungrig, Mellan varje sked han jag inte andas jag tryckte in maten i munnen. Då och då titta Gaby upp på mig och flina lite lätt.
Jag hade hört Gaby snacka om att hon pluggar till frisör men jag aldrig tänkt på det.
- Justin detta är ingen tävling, Hör jag mammas säga.
Mitt huvud vänder sig automatisk och jag sucka till.
- Jag har ju ätit upp, Sa jag och titta ner i min tallrik.


Gaby’s Perspektiv
Jag såg hur Justin luta sig tillbaka mot stolen och sedan log mot mig, Jag log tillbaka.
Justin blicka sexigt åt mig och jag visste direkt vad han ville men ja vet inte om det är så bra när Pattie är här.
- Tack för maten, Sa jag och tog en klunk från mitt vatten.
Jag såg hur Pattie log mot mig, Justin reste sig hastigt upp och peka mot trappan som ledde upp till ovanvåningen.
- Pattie, behöver du hjälp med att ta undan, Sa jag medans jag reste mig upp från stolen.
- Ni kan komma ner och diska om en stund, Sa pattie och tog en klunk från sin cola som låg framför henne.
Justin och jag nicka mot Pattie och jag började att gå mot Justin där han väntade på mig vid sin stol..



NU FÅR NI TA OCH KOMMENTERA!
Det är dålig uppdadering på grund av att ni är så snåla med kommentarer.
Det är tråkigt att skriva om ni inte kommenterar :(
Kommentera så blir det bätter uppdatering



Kommentarer
Postat av: jennie

sjukt bra mer !!! :P :P :D :D :D :P :) gus skit bra meer !!!!

2011-04-25 @ 18:43:50
Postat av: tuva ;)

Meeeeeeeeer! :D

Love it <3

2011-04-25 @ 23:30:05
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Anonym

WOW hoppas atT det går lite hettt mellan dom? sKITBRA MEEEEEEER ;D

2011-04-26 @ 14:53:19
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeer!!

Bra

2011-04-26 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0