My little sweetheart- Kapitel 41

Mitt hår stod åt alla håll, jag försökte att fixa håret så bra och snabbt så möjligt.

Jag hörde hur mamma börja att går från köket och in i hallen.

- Håret är inte så viktigt, Sa hon och rufsa snabbt till håret.

- Vad fan mamma, Sa jag irriterande och slog i med ena foten i golvet.

Jag hörde hur handtaget trycktes ner och dörren knaka till..





Jag ryckte till och vände mig med ett snapp,
-GABY!, Skrek jag och kasta mig över henne.
- Justin akta handen, Sa mamma orligt.
Jag vände mig snabbt mot hennes och gav henne en arg blick, hon sucka till och vände på klacken in till köket.
Min blick följde mamma in i köket och när jag inte såg henne mer vände jag mot Gaby och log.
- Vet du hur mycket jag har sakna dig!, Sa jag titta snabbt bak om mamma var i närheten men jag såg inte ett skymt av henne. Jag putta lätt till Gaby bak på den gråa väggen och tyckte lätt upp henne.
Jag drog min han genom hennes platta, lena hår och kysste hennes sakta men säkert.
- Jag har saknat dig enu mera, Mumla hon och fortsatte att kyssa mig med sina mjuka läppar.

Hon släppte sakta taget om mig och titta mig djup in i ögonen, Hennes grån, bruna ögon var underbara.
- Får jag ta av mig mina skor? Frågade hon och fnissa till lite.
Jag tog ett steg bak för att släppa fram henne , hon log mot mig och ställde sig stadigt för att ta av sig sina höga klacka skor.
Hon hade på sig ett par beiga klack skor, ljusa slitna jeans shorts och ett grått linne.

Gaby’s Perspektiv

När jag hade tagit av mig mina skor ställde jag mig bredvid jag och titta upp mot honom.
Han luta sig lite ner och pussa mig snabbt på pannan,
- Men det var inte där jag ville ha den, Sa jag surt och titta ledset på honom.
Han flina åt mig och gav mig en snabb puss på munnen,
- Kom, gå du först, Sa han och peka med handen framför sig.
Jag började att gå mot köket när jag känner hur någon sakta lägger sin hand på min rumpa, Jag ryser till och sedan tittar bak på Justin. Han tog snabbt bort handen som ingenting och fortsatte att gå.
Jag svängde in i köket där Pattie stod och rörde om köttet,
- Hej Gaby, Sa hon. Hon hade säkert hört oss komma gående mot köket.
- Hej, Sa jag och jag kände hur Justin la sina hände på min midja.
- Ni kan sätta er vi bordet maten är färdig, Sa hon.
Justin släppte taget om min midja och jag hörd hur han började att gå mot bordet, Jag vände mig om jag började att gå efter honom..


KOMMENTERA!
Förlåt för kort men jag vet inte vad jag ska skriva!
Jag behöver verkligen hjälv, finns det någon?

Btw, förlåt,förlåt,förlåt för en så dålig del!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan hälpa dig ! adda mig på facbook Fatima kemal ;)

2011-04-23 @ 21:35:20
Postat av: Anonym

Jag kan hälpa dig ! adda mig på facbook Fatima kemal ;)

2011-04-23 @ 21:35:30
Postat av: Anonym

Jag kan hälpa dig ! adda mig på facbook Fatima kemal ;)

2011-04-23 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0