My little sweetheart- Kapitel 37

Hur är det gumman, kom med mig in till vardagsrummet.
Hon drog av sig sina skor och kasta dem lätt i golvet.
Hennes ansikte hade blivit lite rundare och hennes smala långa fingrar hade ni blivit rundare och en lite, lite mage buckla ut..
Hon börja att gå mot vardagsrummet med blicken nere i golvet och händerna instoppade i fickan.
Hon satt sig försiktigt ner i soffan och jag satt mig tät in till henne.
Jag såg hur hon tog sina händer och fläta in dem i varandra.
Det var tyst en lång stund, Ashely titta tomt på sina inflätade händer.
- Vem är pappan? Sa jag.
- Jaden, Mumla hon tyst.
- Berätta allt från början, Sa jag och tittade på Ashely som sakta lyfte blicken från händerna.
Hon vände sig sakta mot mig,
- Allt från hela början? Fråga hon tyst.
Jag nicka sakta med huvudet.
Hon tog ett djupt andetag innan hon börja,
- Jag och Jaden träffades ju första gången här och sedan dessa har vi haft bra kontakt. Vi började att träffas oftare och oftare och vi båda märkte att det klicka mellan oss. Och ja, en kväll var vi själva hos honom och då.
Hon sluta att prata och sucka lätt.
- Hur länge har du varit med barna? Frågade jag och tittade på hennes mage.
- 10 Veckor.
Jag nicka,
- Hur tog Jaden det då?
- Jag har inte berättat än, Sa hon tyst och jag hur hennes ögon fylldes med tårar.
Jag titta förvånat på Ashely som titta tomt på väggen.
Hennes tårar börja rinna snabbare och snabbar.
Jag sträckte mig sakta fram mot henne och tyckte hennes närmare mot mig.
- Hu måste berätta Ashely, Han är en stor del av ditt barn. Var stark Ashely, jag finns för dig, Viska jag.
- Jag älskar dig Gaby, Viska hon tillbaka och släppte taget om mig.
- Tänk bara på att du ska uppfostra ditt barn på ett bra sätt, jag finns alltid vid din sida om du behöver hjälp med något. Tänk bara på hur det kommer att kännas att hålla om sitt eget barn.
- Jag lovar Gaby, Jag ska och måste vara var stark för mitt barns skull, Sa hon och snyfta till.
Justin’s perspektiv
Jag vakna upp med ett ryck och vände huvudet snabbt från sida till sida.
Jag var själv i ett litet, litet rum.
Allt var vitt, Jag titta mig om igen men jag visste fortfarande inte var jag var.
Jag tog sakta upp min hand som låg och vila i sängen, Jag kände en djup tung smärtan i handen medans jag sakta lyfte upp den.
Jag gnugga sakta till mitt öga med min ömma hand när jag känner hur smärtan börjar banka i huvudet.
Det gick nästan inte att tänka, Jag klia mig sakta på panna och sedan luta mig tillbaka på sängen.
Var kan jag vara, Jag tog mina andar hand och drog den sakta över min andra smärtsamma handen.
- Ajj, Mumla jag och granska min hand med blicken.
Den var blå, grön och rätt så svullen, Jag sucka till och vände huvudet mot fönstret.
Jag hörde hur någon tyst öppna dörren till rummet, Jag hoppa till och vände snabbt huvudet mot dörren.
Det var mamma!
- Hej gubben! Sa hon och kasta sig över mig ner hon såg hur jag vände på mitt huvudet.
- Aj, akta min hand, Sa jag och putta lätt bort henne.
- Är det någon som är irriterad? Frågade hon och höjde på ögonbrynet.
- Hej mamma, jag har saknat dig, Sa jag med tillgjord röst och log löjligt.
Hon harkla sig lite lätt och satt sig på stolen bredvid sängen.
- Var är jag mamma? Sa jag och titta mig om igen.
- På sjukhuset, Sucka hon.
- Jag flög upp ur sängen, Sjukhus? Sa jag och tittade frågande på mamma.
-Hur är det gumman, kom med mig in till vardagsrummet.
Hon drog av sig sina skor och kasta dem lätt i golvet.
Hennes ansikte hade blivit lite rundare och hennes smala långa fingrar hade ni blivit rundare och en lite, lite mage buckla ut..




(Ashely & Gaby, Så niice! Har alltid sett Ashely &
Gaby i mitt huvud precis som dem gör på bilden!)

Hon börja att gå mot vardagsrummet med blicken nere i golvet och händerna instoppade i fickan.
Hon satt sig försiktigt ner i soffan och jag satt mig tät in till henne.
Jag såg hur hon tog sina händer och fläta in dem i varandra.
Det var tyst en lång stund, Ashely titta tomt på sina inflätade händer.
- Vem är pappan? Sa jag.
- Jaden, Mumla hon tyst.
- Berätta allt från början, Sa jag och tittade på Ashely som sakta lyfte blicken från händerna.
Hon vände sig sakta mot mig,
- Allt från hela början? Fråga hon tyst.
Jag nicka sakta med huvudet.
Hon tog ett djupt andetag innan hon börja,
- Jag och Jaden träffades ju första gången här och sedan dessa har vi haft bra kontakt. Vi började att träffas oftare och oftare och vi båda märkte att det klicka mellan oss. Och ja, en kväll var vi själva hos honom och då.
Hon sluta att prata och sucka lätt.
- Hur länge har du varit med barna? Frågade jag och tittade på hennes mage.
- 10 Veckor.
Jag nicka,
- Hur tog Jaden det då?
- Jag har inte berättat än, Sa hon tyst och jag hur hennes ögon fylldes med tårar.
Jag titta förvånat på Ashely som titta tomt på väggen.
Hennes tårar börja rinna snabbare och snabbar.
Jag sträckte mig sakta fram mot henne och tyckte hennes närmare mot mig.
- Du måste berätta Ashely, Han är en stor del av ditt barn. Var stark Ashely, jag finns för dig, Viska jag.
- Jag älskar dig Gaby, Viska hon tillbaka och släppte taget om mig.
- Tänk bara på att du ska uppfostra ditt barn på ett bra sätt, jag finns alltid vid din sida om du behöver hjälp med något. Tänk bara på hur det kommer att kännas att hålla om sitt eget barn.
- Jag lovar Gaby, Jag ska och måste vara var stark för mitt barns skull, Sa hon och snyfta till.
Justin’s perspektiv
Jag vakna upp med ett ryck och vände huvudet snabbt från sida till sida.
Jag var själv i ett litet, litet rum.
Allt var vitt, Jag titta mig om igen men jag visste fortfarande inte var jag var.
Jag tog sakta upp min hand som låg och vila i sängen, Jag kände en djup tung smärtan i handen medans jag sakta lyfte upp den.
Jag gnugga sakta till mitt öga med min ömma hand när jag känner hur smärtan börjar banka i huvudet.
Det gick nästan inte att tänka, Jag klia mig sakta på panna och sedan luta mig tillbaka på sängen.
Var kan jag vara, Jag tog mina andar hand och drog den sakta över min andra smärtsamma handen.
- Ajj, Mumla jag och granska min hand med blicken.
Den var blå, grön och rätt så svullen, Jag sucka till och vände huvudet mot fönstret.
Jag hörde hur någon tyst öppna dörren till rummet, Jag hoppa till och vände snabbt huvudet mot dörren.
Det var mamma som kom inrusande stressat.
Jag titta på henne och mäskte hur hon hade sett mig vända på huvudet.
- Hej gubben! Sa hon och kasta sig över mig ner hon såg hur jag vände på mitt huvudet.
- Aj, akta min hand, Sa jag och putta lätt bort henne.
- Är det någon som är irriterad? Frågade hon och höjde på ögonbrynet.
- Hej mamma, jag har saknat dig, Sa jag med tillgjord röst och log löjligt.
Hon harkla sig lite lätt och satt sig på stolen bredvid sängen.
-Var är jag mamma? Sa jag och titta mig om igen.
- På sjukhuset, Sucka hon.
- Jag flög upp ur sängen, Sjukhus? Sa jag och tittade frågande på mamma.

KOMMENTERA 

Ska Ashely berätta till Jaden att hon är med barn, hur kommer han att ta det?
Hur kommer Justin att reagera när han får reda på att Gaby har sagt till Scooter,Pattie och Jermey att dem är ihop?

Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meerr sjukt bra <3333

2011-04-20 @ 00:02:34
Postat av: Bettan<3

Ååh jättebra!! :D

Meeeeeeeeeer!

2011-04-20 @ 00:43:06
Postat av: Lina<3

Meeeeeeeer

2011-04-20 @ 00:43:26
Postat av: Ellen! Bigg bieber fan!!<3

meeeeeeeeeeeeeeeer

bra

2011-04-20 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0