My little sweetheart- Kapitel 34

jag kände hur jag börja bli nervös och börja få en klump i magen.
När jag hörde hur hissen plinga till tog jag ett djupt andetag och sedan klev jag in i hissen med ett stort steg.
Hissen börja att åka upp i snabb fart och jag luta mig mot hiss väggen, Jag kände hur hissen gunga till lite.
Hissen började att sakta in och jag visset då att jag va framme.
Dörrarna öppnades och jag gick ut ur hissen, Jag vände på huvudet och såg lite längre bort nummer 204.
Jag började gå mott dörren med svage ben, När jag va framme ställde jag mig framför dörren och titta tomt på dörren.
I samma sekund hade jag lust att vända och gå tillbaka samma väg jag kom men jag ångramig.
Jag tog ett djupt andetag och öppna sakta, sakta dörren.
Jag stack in huvudet men tog ut den lika snabbt.
Det va inte bara jag som skulle hälsa på Justin idag, Där satta tre andra också..




 


Jag stängde sakta dörren igen och ställde mig utanför och titta på dörren.
Där inne va Pattie, Scooter och Jeremy. Dom visste ju inte att jag och Justin är ett par, Vad ska jag säga till dom.
Vem är jag, vad gör jag här, kommer dem att tro mig. Jag tog ett djupt andetag när jag ser hur handtaget sakta trycks ner.
Jag börjar lätt att darra. Dörren öppnas sakta och ett huvud sticker fram genom de lilla öppna hålet.
Personen tittar frågande och osäkert på mig, Jag svalde hårt och kände hur jag svalde samma stora sten som förra gången.
Det sved till i halsen,
- Hej, Sa mannen osäkert.
Jag granska personens ansikte, Efter ett sekunder slog det mig i huvudet.
Det måste vara Jeremy, Justins pappa.
Hej, Sa jag osäkert och skakigt.
- Nå, Vad vill du, vem är du? Sa han och höjde på ögonbrynen.
Jag stirra tomt på Jeremy,
- Kan du komma, Sa jag osäkert och vinka med handen mot mig.
Jag såg hur han började att röra på sig mot mig, I samma sekund ville jag bara falla ihop.
Varför kom jag hit.
Han ställde sig bredbent mot mig och la armarna i kors.
- Jag ska hälsa på Justin, Sa jag och titta mot dörren bakom Jermey.
- Ja, jag har förstått de, Sa han.
Jag nickade långsamt.
- Vem är du? Sa han.
- Kan jag berätta det där inne, viska jag osäkert och peka mot dörren.
- Visst, visst, Sa han och vände sig om mot dörren.
Han öppnade dörren och klev in och jag bakom honom.
Dörren stängdes tyst, Jag följde Jermey med blicken hur han satt sig ner mellan Pattie och scooter liten bit från sängen.
- Nå, sätt sig ner, Sa Jermey och peka mot stolen liten bit från dem.
Jag titta på Pattie och Scooter som satt och tittade frågande på mig.
- Vem är du ? Sa Scooter och titta på mig.
Jag va bara tvungen att berätta för dem att jag och Justin är ett par, Justin har säker velat berätta detta själv.
Men jag kan inte ljuga framför min killes föräldrar, Jag va tvungen att berättade, det gällde nu eller aldrig.
Jag får väl förlåta Justin om han nu överlever.
- Justin skulle säker velat berätta detta själv och han har säkert väntat på rätta tillfälla att berätta det men inte hittat de, Sa jag och titta ner i golvet.
Jag hörde hur Scooter harkla sig och jag lyfte huvudet snabbt, Jag titta på Scooter och senare på Pattie.
Hon såg ut att veta vad jag skulle berätta, Jag tog ett djupt andetag.
- Det är något mellan mig och Justin, mumla jag.
Jag kände hur det börja att banka i huvudet i samma sekund, Mitt huvud ville sprängas.
Jag hade säker gjort fel, Jag skulle låta Justin berätta detta istället!
Jag våga inte lyfta bilden från golvet, Just nu ville jag inte se deras ansiktsuttryck.
Mina ögon slöt sakta sig och jag lyfte på huvudet, Jag öppnade sakta ögonen .
Jermey såg rätt så glad ut, Pattie med men inte Scooter.
Jag titta noga på Scooter, Jag hur ilskan i honom steg och hur han börja bli irriterad.
- Förlåt att vi inte har sagt det innan , Sa jag tyst.
Pattie la huvudet på sne och log mot mig.
- Varför har inte den ungen berättat det innan , Sa Scooter irriterande.
Jag ryckte på axlarna och vänd huvudet mot Justin.
Han låg helt stilla i den lilla stängen, Sladdar fans överallt runt honom.
Jag la huvudet på sne och titta på honom, Jag kände hur en rädsla knöt sig i min magen.
Jag va rädda att förlora honom, Jag kunde inte se min älskling så här..


KOMMENTERA!

Nu är det påsklov och jag ska bomba med inlägg!
Eller aa, om ni kommenterar mkt! :)

Btw, Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

JÄTTE BRA! MER! MER! MER! MER! MER! MER!

MEEER

oh! BTW!

mer ;)

2011-04-16 @ 12:36:29
Postat av: Anonym

Älskar dig med ;) Hahha skitbra meeeeeeeeeer sötan och du har talangen och du skriver som en ängel!

2011-04-16 @ 12:53:45
Postat av: jennie

mer mer mer mer mer !!!

2011-04-16 @ 13:26:37
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!<3

Meeeeeeer!



Och btw glad påsk <3

2011-04-16 @ 13:40:48
Postat av: Emma

Skitbra!!mer mer mer. hahahhaa.

Glad påsk!! <3

2011-04-16 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0